Widać już zarys konstrukcji nowego mostu na Radwi w ciągu drogi wojewódzkiej nr 166. Na podporach spoczęły stalowe dźwigary, na których wykonana zostanie żelbetowa płyta. Przypomnijmy, że przejazd drogą nr 166, która łączy na tym odcinku Białogard z drogą krajową nr 6, będzie zamknięty do połowy listopada.
Wszystkie prace przebiegają w tym miejscu zgodnie z harmonogramem. Do tej pory rozebrano przewidziane do wymiany elementy 60-letniej konstrukcji. Most, który powstał prawdopodobnie w 1956 roku, był już mocno wyeksploatowany, a jego nośność spadała z każdym rokiem. Po rozbiórce, prowadzone były prace ziemne, polegające na wzmocnieniu przyczółków i znajdujących się na rzece filarów.
Nowy obiekt będzie konstrukcją trójprzęsłową, gdzie ustrój nośny będą stanowić stalowe dźwigary połączone monolitycznie z żelbetową płytą pomostu, wsparte na odnowionych żelbetowych przyczółkach i dwóch monolitycznych filarach, spoczywających na wbitych w dno rzeki palach.