Loading
Herb
 wybierz miejscowosc

Przebudowa i rozbudowa przejścia drogi wojewódzkiej nr 115 przez m. Tanowo

Tytuł projektu:

"Przebudowa i rozbudowa przejścia drogi wojewódzkiej nr 115 przez m. Tanowo"


Uczestnicy procesu inwestycyjnego:

Zamawiający:
Województwo Zachodniopomorskie
ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin

Wykonawca:
STRABAG Sp. z o.o.
ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków

Realizator umowy:
Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie
ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin

Zarządzający projektem:
RDJ - Projektowanie - Nadzór - Wykonawstwo Robert Andruszko

ul. Dębowa 18b, 72-004 Tanowo

 

Artykuł z dnia: 2019-08-01 11:26

Informacje ogólne o umowie z Wykonawcą robót budowlanych:

  • data zawarcia umowy z Wykonawcą robót budowlanych - 23.04.2019 rok
  • wartość umowy z Wykonawcą robót budowlanych (brutto) – 14 531 911, 73 zł
  • planowana data zakończenia umowy - 16.10.2020 rok
  • data przekazania placu budowy Wykonawcy robót - 06.05.2019 rok.

Opis projektu:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wojewódzkiej nr 115 na odcinku o długości 2,4 km (początek przebudowy drogi wojewódzkiej zlokalizowany jest przed skrzyżowaniem dróg wojewódzkich nr 114 i 115 – km 16+400, natomiast koniec przed skrzyżowaniem z ul. Gunicką w m. Tanowo – km 18+441).

Zakres robót budowlanych obejmie następujące działania:

  • przebudowa skrzyżowania dróg wojewódzkich nr 114 i 115 na tzw. rondo,
  • lokalne wykonanie poszerzeń,
  • wyrównanie istniejącej podbudowy,
  • wykonanie nowej warstwy ścieralnej z SMA,
  • budowa ciągów pieszych oraz pieszo-rowerowych,
  • wykonanie elementów uspokojenia ruchu – wyniesione przejścia, wyspy kanalizujące ruch,
  • budowa parkingów,
  • budowa nowych oraz przebudowa istniejących zjazdów,
  • odtworzenie rowu,
  • likwidacja kolizji z sieciami uzbrojenia terenu,
  • wykonanie kanalizacji deszczowej
  • budowa oświetlenia ronda.

Stan istniejący przed przystąpieniem do realizacji:

Stan realizacji na dzień 30.06.2019 r.

W miesiącu czerwcu wykonano następujące roboty:

  • roboty pomiarowe;
  • wycinka drzew wraz z karczowaniem pni  w km 16+331,12 – 18+442,52;
  • frezowanie nawierzchni pod budowę kanalizacji deszczowej w km 18+075-18+370;
  • rozebranie kostki kamiennej pod kanalizację;
  • podbudowa z kruszywa łamanego w km 18+075 – 18+370;
  • roboty ziemne pod kanalizację w km 18+001,01 - 18+349,32;
  • budowa kanalizacji deszczowej w km 17+970,00 – 18+400,00;
  • budowa kanalizacji kablowej  wraz z budową studni kablowych w km 18+025,00 – 18+325,00

Stan realizacji na dzień 31.07.2019 r.

W miesiącu lipiec wykonano następujące roboty:

  • roboty pomiarowe
  • wycinka drzew i krzewów wraz z karczowaniem pni
  • frezowanie nawierzchni pod budowę kanalizacji deszczowej w km 16+925 do km 18+325
  • podbudowa z kruszywa łamanego w km 17+585 do km 17+925
  • ozebranie kostki kamiennej pod kanalizację w km 17+585 do km 17+925
  • roboty ziemne pod kanalizację w km 17+518 do km 17+950
  • budowa kanalizacji deszczowej w km 17+518 – 17+950

Stan realizacji na dzień 31.08.2019 r.

W miesiącu sierpniu wykonano następujące roboty:

  • roboty pomiarowe
  • rozebranie krawężników betonowych w km 17+053 do km 17+486
  • rozebranie wiaty przystankowej w km 17+600
  • wykonanie nasypów w km 18+000 do km 14+442,52
  • podbudowa z kruszywa łamanego w km 17+908 do km 18+266
  • ustawienie krawężników betonowych w km 17+375 do km 18+265
  • ustawienie oporników betonowych na zjazdach w km 18+188,67 oraz zatoce autobusowej w km 18+150,53
  • ustawienie obrzeży betonowych w km 17+908 do km 18+266
  • nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 w km 17+908 do km 18+266
  • roboty ziemne pod kanalizację w km 17+000 do km 18+385
  • budowa kanalizacji deszczowej w km 17+015– 18+385
  • przebudowa linii energetycznej

Stan realizacji na dzień 30.09.2019 r.

W miesiącu wrześniu wykonano następujące roboty:

  • roboty pomiarowe
  • karczowanie krzewów i pniaków
  • usunięcie warstwy humusu w km 17+800 – km 18+442,52
  • roboty rozbiórkowe pod budowę kanalizacji deszczowej
  • nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 w km 16+470 – 16+564
  • roboty ziemne pod budowę kanalizacji deszczowej
  • podbudowa z kruszywa łamanego w km 16+842,05 – km 18+341,44
  • podbudowa z betonu asfaltowego AC 22P na kanalizacji deszczowej w km 16+842,05 – km 18+341,44
  • ustawienie krawężników betonowych w km 18+010 – km 18+270
  • roboty ziemne pod kanalizację w km 16+700 – km 18+435
  • budowa kanalizacji deszczowej w km 17+015– 18+385

Stan realizacji na dzień 31.10.2019 r.

W miesiącu październiku wykonano następujące roboty:

  • roboty pomiarowe
  • roboty rozbiórkowe
  • podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem w km 17+960 – km 18+000, km 18+109,km 18+150
  • podbudowa z kruszywa łamanego w km 18+150 i km 17+960 i km 18+390
  • podbudowa z betonu asfaltowego AC 22P na fragmenty kanalizacji deszczowej
  • warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 16W w km 16+812,5 – km 18+250
  • nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 szarej w km 18+150
  • nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 czerwonej na zjeździe w km 17+960
  • ustawienie krawężników betonowych w km 16+825 – km 18+070
  • ustawienie obrzeży betonowych km 16+825 – km 18+070
  • budowa kanalizacji deszczowej km 17+172,50 - 18+342 – km 

Stan realizacji na dzień 30.11.2019 r.

W miesiącu listopadzie wykonano następujące roboty:

  • roboty pomiarowe
  • roboty rozbiórkowe
  • mechaniczne ścianie drzew z karczowaniem pni
  • wykonanie nasypów w km 17+825 do km 18+442,52
  • podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem w km 17+960 – km 18+175
  • podbudowa z kruszywa łamanego w km 17+129 do km 17+805 wraz ze zjazdami
  • podbudowa z betonu asfaltowego w km 16+813 do km 18+250
  • nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 szarej w km 17+650 do km 18+090 nawierzchnie zjazdy
  • nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 czerwonej na zjeździe w km 17+146 do km 17+282
  • ustawienie krawężników betonowych w km 17+960 – km 18+175
  • ustawienie oporników km 17+129 do km 17+805
  • ustawienie obrzeży betonowych – w km 17+129 do km 18+090
  • plantowane skarp i rowów oraz humusowane wraz z obsianiem trawą – w km 0+000 do km 0+411
  • remont przepustu pod drogą
  • budowa kanalizacji deszczowej km 16+800 do km 18+440
  • roboty elektryczne 

Stan realizacji na dzień 31.01.2020 r.

W miesiącu styczniu wykonano następujące roboty:

  • roboty rozbiórkowe
  • mechaniczne ścianie drzew z karczowaniem pni
  • wykonanie nasypów w km 16+825 do km 17+975
  • podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem w km 17+801 – km 17+840
  • podbudowa z kruszywa łamanego w km 16+953 do km 17+800 wraz ze zjazdami
  • nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 szarej w km 17+000 do km 17+840 nawierzchnie zjazdy
  • nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 czerwonej na zjazdach w km 16+953 do km 17+626
  • ustawienie krawężników betonowych w km 16+825 do km 17+975
  • ustawienie oporników km 17+378 do km 17+601
  • ustawienie obrzeży betonowych – w km 16+875 do km 18+175
  • budowa kanalizacji deszczowej
  • roboty elektryczne 

Stan realizacji na dzień 28.02.2020 r.

W miesiącu lutym wykonano następujące roboty:

  • roboty rozbiórkowe
  • mechaniczne ścianie drzew z karczowaniem pni
  • usunięcie warstwy humusu w km 16+550 do km 18+903
  • roboty ziemne w km 00+020 do km 16+550
  • wykonanie nasypów w km 00+020 do km 16+550
  • podbudowa z kruszywa łamanego w km 16+688do km 17+825 wraz ze zjazdami
  • frezowanie nawierzchni bitumicznej chodnika przy rondzie
  • nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 szarej w km 16+688 do km 17+825
  • nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 czerwonej na zjazdach w km 16+712 do km 17+959
  • ustawienie krawężników betonowych w km 16+688 do km 17+825
  • ustawienie oporników km 16+712 do km 17+801
  • ustawienie obrzeży betonowych – w km 16+688 do km 17+825

Stan realizacji na dzień 31.03.2020 r.

W miesiącu marcu wykonano następujące roboty:

  • roboty rozbiórkowe
  • wykonanie nasypów w km 16+550 do km 16+596 oraz km 00+100 do km 00+125
  • podbudowa z kruszywa łamanego w km 17+050 do km 18+380 wraz ze zjazdami i nawierzchniami postojowymi
  • nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 szarej w km 17+050 do km 18+415
  • nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 czerwonej na zjazdach w km 17+112 do km 18+411
  • stawienie krawężników betonowych w km 17+050 do km 18+411
  • ustawienie oporników km 17+050 do km 18+411
  • ustawienie krawężników łukowych kamiennych w km 00+52 do km 16+427
  • ustawienie obrzeży betonowych – w km 17+040 do km 18+410

Stan realizacji na dzień 30.04.2020 r.

W miesiącu kwietniu wykonano następujące roboty:

  • roboty rozbiórkowe w obrębie ronda
  • podbudowa z kruszywa łamanego w km 00+024 do km 17+220  oraz rondo i wyloty, poszerzenia
  • nawierzchnia z kostki kamiennej rzędowej na rondzie i zatoka w km 16+558
  • frezowanie nawierzchni bitumicznej na wylotach ronda w km 16+466 do km 16+442
  • nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 szarej w km 17+200 do km 17+920
  • nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 czerwonej na zjazdach w km 17+200 do km 18+100
  • stawienie krawężników betonowych w km 16+530 do km 18+105
  • ustawienie oporników km 17+265 do km 18+100
  • ustawienie krawężników łukowych kamiennych pierścienie zewnętrzne ronda w km 00+52 do km 16+427
  • ustawienie krawężników kamiennych 15x30 cm na rondzie w km 00+52 do km 16+427
  • ustawienie obrzeży betonowych – w km 17+315 do km 18+010
  • roboty elektryczne

Stan realizacji na dzień 31.05.2020 r.

W miesiącu maju wykonano następujące roboty:

  • podbudowa z kruszywa łamanego na jezdni, wylotach i poszerzeniach ronda,
  • podbudowa z betonu asfaltowego AC22P na jezdni, wylotach i poszerzeniach ronda,
  • warstwa wiążące z betonu asfaltowego AC16W na jezdni, wylotach i poszerzeniach ronda,
  • nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 szarej w km 17+450 do km 17+975,
  • nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 czerwonej na zjazdach w km 17+330 do km 16+975,
  • ustawienie oporników km 17+361 do km 16+977
  • ustawienie obrzeży betonowych w km 18+442 do km 16+700 str. lewa
  • roboty elektryczne

Stan realizacji na dzień 30.06.2020 r.

W miesiącu czerwcu wykonano następujące roboty:

  • frezowanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej na rondzie i jego wylotach oraz jezdni,
  • roboty ziemne w km 17+063 do km 17+0,92, km 18+213 do km 18+265, km 511 do km 525,
  • podbudowa z kruszywa łamanego pod ciąg pieszo – rowerowy, na skrzyżowaniu z ul. Policką oraz na wylotach ronda,
  • ustawienie krawężników betonowych w km 16+530 do km 18+097, na ciągu pieszo rowerowym i na wylotach ronda w kierunku Polic i Dobieszczyna,
  • ustawienie oporników w km 16+456 do km 16+735,
  • ustawienie obrzeży betonowych na ciągu pieszo-rowerowym i na wylotach ronda,
  • ustawienie ścian oporowych typu „L”

Stan realizacji na dzień 31.07.2020 r.

W miesiącu lipcu wykonano następujące roboty:

  • roboty rozbiórkowe w km 16+393 do km 18+712,
  • frezowanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej na zjazdach,
  • wykonanie cieku liniowego,
  • podbudowa z kruszywa łamanego na ciągu pieszo – rowerowym i zjazdach na drogi gminne oraz przy separatorach,
  • warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W w km 16+320 do km 18+840 str. lewa,
  • warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S w km 16+320 do km 18+840 str. Lewa
  • budowa ścieków z kostki betonowej w km 16+775 do km 18+325 str. Prawa

Prawa autorskie
Twój sposób na internet - www.mentax.pl